Čeká nás společný videohovor, kde si ujasníme podrobnosti k focení. V případě brandových fotografií vám ještě pošlu brandový dotazník. Ten vám pomůže ujasnit si cíl vašeho podnikání a představit si vašeho ideálního klienta. Podíváte se na svoje podnikání z trochu jiného úhlu. To vše pak společně přetavíme ve skvělé fotky, které přitahují přesně takové klienty, které chcete.
Kromě brandového dotazníku také doporučuji uvařit si kávu, sednout na chvíli k počítači a nasát trochu inspirace. Společně vytvoříme moodboard na Pinterestu, díky kterému si udělám lepší představu o atmosféře, jakou na svých fotkách chcete. O vaše nápady se prosím nezapomeňte podělit s předstihem.
Aby vám to na fotkách slušelo doporučuju den před focením pít hodně vody, vynechat alkohol a dobře se vyspat. Budete mnohem víc zářit.
Nikdo není tak fotogenický, jak by chtěl. Zvlášť, když ho fotí třeba manžel. Nebo přední kamera telefonu. S focením u mě jako profesionální fotografky je to ale úplně jiná písnička. Umím najít balanc mezi přirozeností a tím dobře působit na fotce. Zaměřím se na vaše přednosti. Nelíbí se tvář z jednoho úhlu? Najdeme jiný. Snadno se se mnou uvolníte a na výsledku to bude vidět. A třeba si uvědomíte, že ve skutečnosti zase tak nefotogenická/ý nejste.
V uvolněné atmosféře. To je nejdůležitější. Většina mých klientů má z focení trochu strach nebo se stydí. Do jednoho se ale shodují na tom, že po prvních deseti minutách to z nich spadlo a focení si užili. Jednou z mých tajných zbraní, jakvykouzlit přirozený úsměv, je oblíbený dortík ke kávě.
To vám nepovím. Ráda vás ale při focení navedu, abyste působili přirozeně a výsledek byl lichotivý. Ale nebojte, nečeká vás dvacet různých pokynů a krkolomné pózy.
Takový kousek, který rádi nosíte. Nepohodlné a škrtící oblečení nechte doma. Stejně tak se většinou nevyplatí impulzivní nákupy pár dní před focením. U brandového i business focení je důležité přizpůsobit oblečení tomu, jak chcete působit na klienty, a právě proto se spolu vašemu outfitu budeme věnovat na setkání nebo videohovoru před samotným focením. Ráda vám poradím se střihy, barvami i doplňky.
Zvažte, jestli budete chtít využít profesionálního líčení a účesu. Pokud ano, vyberte si pečlivě, s kým chcete spolupracovat. Výsledkem by mělo být, abyste se cítila skvěle a sebevědomě. Silné líčení nebo extravagantní účesy moc nedoporučuji, pokud to není váš šálek kávy i v běžném životě. Úplně v pořádku je ale i jemné líčení, které zvládnete za 10 minut sama, nebo dokonce úplně nahý obličej, pokud se běžně nelíčíte.
V rámci brandového focení můžeme pracovat i s rekvizitami, které potřebujete ke své práci, nebo vám například přinášejí inspiraci. Pokud si nejste jistí, co byste na fotkách chtěli mít s sebou, probereme to společně na schůzce nebo videohovoru před focením.
Pošlu vám galerii fotografií,ze kterých sami nebo s mojí pomocí vyberete ty, které se vám budou nejvíc líbit. Ty potom upravím. Často se stává, že si klient vybere víc fotek, než má v objednaném balíčku, potom se jednoduše připlácí za kus.
Je pro mě důležité, aby fotografie působily lichotivě, ale zároveň přirozeně. Žádné velké retuše u mě tedy nečekejte. Výhodou je, že se nemusíte obávat, že by vás klienti v reálu nepoznali. Fotkám ale pomůžu, aby lépe vyjadřovaly náladu celého focení.
Dostanete ode mě všechny formáty, které potřebujete. Fotografie dodávám v plném rozlišení, rozlišení na web i sociální sítě Facebook, LinkedIn a Instagram.
Pokud nějaká vaše otázka zůstala přece jenom nezodpovězená, můžeme ji probrat při 15minutovém nezávazném videohovoru.